A Hyundai az amerikai megbízhatósági lista élén

A Hyundai új autóinak minőségét az iparág legjobbjaiként ismerték el, amikor a márkát a 2018-as J.D. Power Kezdeti Minőségi Tanulmányának második nem prémium márkájává választották.  

A J.D. Power idén is elvégezte felmérését az újautó-vásárlók körében, amelynek alapján összeállította a leginkább megbízható márkák listáját. Ezen értékelés második helyén szerepel idén a Hyundai, amely a legtöbbet fejlődött márkaként a száz járműre vetített problémák számát 14-re tudta csökkenteni.   
 
A típusokat tekintve a Hyundai Tucson a legjobbra értékelt kisméretű hobbiterepjáró és összesítésben is a negyedik legjobb autó lett, miközben a Santa Fe a második legjobb autó a középkategóriás hobbiterepjárók között. A Hyundai Tucson modell tis készítő legmodernebb Ulsan gyára az Ázsia-Óceánia régióban Bronz Gyártási Minőségdíjat kapott  
 
„A Hyundai márkát választók biztosak lehetnek benne, hogy olyan új autót választottak, amely az egyik legkiválóbb kezdeti és hosszú távú minőségértékeléssel rendelkezik az egész autóiparban” – mondta Omar Rivera, a Hyundai Motor America Minőségbiztosítási részlegének vezetője. „A J.D. Power felmérése mércét jelent az új modellek minőségi megítélésében, a mi 2018-as helyezésünk pedig az egész vállalatra kiterjedő elköteleződésünk eredménye, amellyel a legmagasabb szintű minőség biztosítása mellett vásárlóinkat is megtanítjuk, hogyan használják autóik technológiáját és felszereléseit.”

A Hyundai mostani J.D. Power felmérésében elért erős eredményét megelőzve a márka harmadik helyen végzett az intézet 2018-as Jármű-megbízhatósági Tanulmányában is. A Hyundai mindkét felmérésben elért eredményei bizonyítják a márka hosszú távú minőségi vezető pozícióját. Ebben a felmérésben a Tucson szintén a kategória legjobban teljesítő modellje lett.    
 
A J.D Power az autók kezdeti minőségét a tulajdonosoknál a vásárlást követő 90 napon belül felbukkant problémák száma alapján méri, amit száz autóra vetítve (PP100) adnak meg és az minél alacsonyabb, annál jobb a minőség. A Hyundai 74 PP100-as eredményt ért el, túlszárnyalva a 93 PP100-as iparági átlagot.  
 
A 2018-as Kezdeti Minőségi Felmérés 75 712 vásárló és lízingbevevő visszajelzései alapján született meg, akiket a 2018-as modellévű autó vásárlása után 90 nappal kérdeztek meg. A tanulmány egy 233 pontból álló kérdéssorból áll 8 járműkategóriában és úgy állították azt össze, hogy információt nyújtson a gyártóknak a problémák meghatározásában és ezzel termékfejlesztéseket generáljon. A tanulmányt 2018 február és május között állították össze.  
 
 
 
Forrás: Dönci Hyundai Blogja
 
Vissza
A Hyundai az amerikai megbízhatósági lista élén
  • 4/7/18 napon
  • Általános hírek